Skuteczność reklamy zależy od tego, co przedstawia i jak jest kreowana. Wszystko może pod tym względem podlegać od punktów, w jakim miejscu taka reklama się pojawia. Nawet w owym czasie, gdy będzie dobra, lecz nie będzie pojawiała się w dogodnych miejscach reklamowych- nie przyniesie efektów ani wyników dla samego inwestora. To ma okazję poruszać. Jakakolwiek inwestycja, jaka się nie kieruje denerwuje, a tym samym pod pewnym względem zakłóca pracę przedsiębiorstwa. Inaczej przecież nie będziemy w stanie dostosować się do efektywności - przetestuj ręcznik reklamowy. Mimo to, nie każdy uważa, że reklamy są efektywne. Być może nie funkcjonują one na każdego. Jednakże pomnimy o nich, a tym samym w punkcie sprzedaży jesteśmy w stanie przypominać sobie o takich marketingach. To jest oczywiście taka efektywność. Konstruowanie podświadomości reakcji. To etapy kreowania reklamy ,ale również oraz wyniki, które widoczne są przy konsumencie, który obejrzał taką reklamę. Zupełnie inaczej nie byłoby to dla nas takie pomyślne. Nie każda reklama jest niemniej jednak taka dobra. Właśnie dlatego nie wszelkie pozostaną w należącej do nas pamięci.